6 Ağustos 2011 Cumartesi

Küçük Bir Kızım Ben

Küçük bir kızım ben
çocukluğu içinden hiç gitmeyen
Sevgi dolu bir bakışı hiçbir şeye değişmeyen
Sermayesi gülmek olan biri işte
Küçük bir kızım ben

Küçük bir kızım ben
Yolu Çifte Minare'ye düşen
Kenarında köşesinde adım adım gezinen
Gözleriyle tarihi, geçmişi bir bakışta süzen
Gittiği yerlere özünü de götüren biri işte
Küçük bir kızım ben

Küçük bir kızım ben
Ezan sesini kulağına işleyen
Her vakitte tüm insanlara gülmek dileyen
Aklı varlığında yaşayan biri işte
Küçük bir kızım ben

Küçük bir kızım ben
Kitapların içinde kaybolmayı seven
Aklında aynı anda bin bir fikir gezinen
Düşünmeyi seven biri işte
Küçük bir kızım ben

Küçük bir kızım ben
Annesi elinden bırakınca yüzü gülmeyen
Bazen çılgın rüzgarlarla savaşan, yenilmeyen
Rüzgar gülü gibi biri biraz işte
Küçük bir kızım ben

Küçük bir kızım ben
Yıllar geçse de bir türlü büyümeyen
Aklındaki keşmekeşleri bir yana savurabilen
Ayrılığı umutlarıyla yok edebilen biri işte
Küçük bir kızım ben

Küçük bir kızım ben
Bütün denizleri dost edinen
Yüreğinde hep umutlarla yüzen
Yaşama sevdalısı biri işte
Küçük bir kızım ben

Küçük bir kızım ben
Bol yıldızlı geceleri seven
Bin yıldızda bir dilek dileyen
Gün kızıllıklarında hayat bulabilen
Renkli biri işte
Küçük bir kızım ben

Küçük bir kızım ben
Bir uçurtma tepesinde uçurtmayla uçabilen
Gökyüzünü, bulutları seven biri işte
En az her can, her  canan kadar çocuk yürekli
Ve bildiğin gibi işte
Küçük bir kızım ben...

Cemile SÖNMEZ
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder